úterý 30. srpna 2022

4768

Miluji vás
 
Co jste byli vy, budeme i my.
Líné děti na březích řeky.
Yzomanzeus, bez Yzomandia.
Delta bez Nilu, favely bez Ria.
Mýlí se mladí, mění se staří.
Žití ve věku nezkušenosti.
V tenatech nevinnosti.
Strachu se pomstím
o dnu postním.
 
Jazyk vítěze, jazyk rapu, 
chutě a zuby korporátu.
Ne na glóbu, ale v Glóbusu.
Spořící účet zase v mínusu.
 
Slyš, kámo, mi vyliž.
Basic Johny English.
Jazyk mi z huby visí
a křiví moje rysy
 
Co jsme nyní my, byli jste i vy.
Žháři v komíně spalovny.
Yzomanzeus, bez Yzomandia.
Dílo bez činu, kritika bez Dia.
Půda se sytila jedy, my s ní taky.
Smích úzkosti a nerovnosti.
Už odchází mnozí hosti,
cesta jim vede pustou zemí,
z níž návratu, zdá se, není.
 
Ústa prohry, pusa světa, 
V dásni cysta - zubů veta.
Ne na Zemi, ale při zemi.
Bože, co nejsi, pomoz mi.
 
Hej, brácho, pojď blíž.
Basic Johny English.
Nerozumím sobě sám,
jen málo slov já znám.
 
Až do konce v dopu
unesli Agropu.
Krtek Mamon Mamon Mamon lie.
Shaddows against sky.
Esperantu popu
nauč Entropu.
Krtek Moloch Moloch Moloch lie.
Brzo we taky die.
Jednou přijde ráj.
Všechno bude fajn.
Ty jsi tvůj džihád,
Mekka i Medina.
Hrabu pod sebe
blankyt nebe pro tebe.
Deset krát a sto krát
když tě vidím stát,
miluji tě jako like.
I love you, inu tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat