pondělí 10. srpna 2009

9904

můj ohon je unavený starý pes kočičko tahle ulice již ukusila tvrdost mých pěstí slízni mi krev z odřených kloubů vyndej mi zbytky zubů řekni to sama tahle ulice je tvoje jsi můj chlap a já jsem tvoje kočka natočím si tě na mobil tohle je parádní číslo koukej napsat svý jméno do parteru mý genetické informace jsem celá zvlhlá nezdráhej se neslyším tě to já nemám rád starej vlk ještě spí nebuď ho pokus se být hodná roztáhni klín však tu už postávám řádku let svět je tak velký profukuje schoulím se do tebe nasáklý tampón krvavé nebe špinavá řeka

zavrť zadkem je to tak sexy rádio vyhrává medově vazké r’n‘b slzy mi tečou po bradě až na oholenou číču viděla jsem se v televizi byla jsem sama slzy mi kanuly dolů sebedůvěra v prdeli říkají že si nevěřím já jim nevěřím vykleštím jejich názory pěkně mě mrdaj ustřihnu ohanbí kde nic není ani smrt nebere moje píča kvapem stárne moje kozy v předčasném důchodu a ty jejich slova když se vejdou tak i věty dobré rady vtipný hlášky jim napíšu na kůži jejich ptáků a pak šmik ségra vole

Žádné komentáře:

Okomentovat