středa 10. února 2010

9763

Jmenuji se Marek Meduna, narodil jsem roku 1973 v Horažďovicích v nemocnici, hned poté jsme bydleli v babičině bytě, jehož okna vedly nad hlavní silnici, pořád si pamatuji, jak mi babička říkala, že tam je strašnej provoz, abych si dával pozor, auta rachotila po kočičích hlavách, máma byla na mateřský a táta chodil do práce do Klatov na úřad, s babičkou jsme chodili na Prácheň a okolo řeky, z druhé strany Ostrova zpět do města, někdy v polovině mateřský školky, se rodiče rozhodli, že se přestěhujou do Prahy, táta někde přes klatovskej úřad sehnal byt v Krči, s tátou jsme jeli náklaďákem, mezi domy byly panely, bláto a kaluže, na základku jsem začal chodit do přilehlé školy v Janošíkově ulici, asi až do sedmé třídy jsem dostával na vysvědčení samé jedničky, hodně jsem se učil s tátou i s mámou, i když matika mi docela šla, hodně jsem si kreslil a chodil s klukama ven hrát fotbal, ke konci základky po nás chtěli, abychom napsali kam půjdeme pak, napsal jsem tam gympl na Budějárně, protože to bylo blízko a na druhé místo mi táta poradil, že mám napsat učební obor zedník, protože to se může hodit vždycky, naštěstí jsem se na gympl dostal, dokonce to byl gympl s výtvarným zaměřením, což jsem předtím nevěděl, ale bylo to dobré, procházel jsem s odřenýma ušima, ale učili jsme se hodně o starým umění a to mě bavilo, po revoluci se v knihkupectvích začali objevovat knížky od Taschenu, v nově založeném časopise Reflex vyšel velký článek o úmrtí Keitha Haringa, tak jsem se snažil kreslit podobné linky jako on, o školních hodinách jsem se nudil, s Kreunou a Alanem jsme pořád kreslili do sešitů, několik let po gymplu jsem se dostal na AVU.

Žádné komentáře:

Okomentovat